Karty kursów – Geografia II stopnia
Karty kursów prezentowane są dla poszczególnych cyklów studiów. Cykle oznaczone są rokiem akademickim, w którym cykl się rozpoczął (pierwszy semestr) i roku kalendarzowym, w którym się kończy.
Geografia II stopnia studia stacjonarne
Cykl 2023/2024 – 2025
semestr 1 w roku akademickim 2023/2024
KK23Z_Geo2S1_Geologia regionalna świata
KK23Z_Geo2S1_Globalne zmiany atmosfery
KK23Z_Geo2S1_Historia badań i tendencje rozwojowe nauk geograficznych
KK23Z_Geo2S1_Język angielski dla celów akademickich
KK23Z_Geo2S1_Paleogeografia czwartorzędu
KK23Z_Geo2S1_Potencjał przyrodniczy a gospodarowanie w obszarach górskich
KK23Z_Geo2S1_Procesy katastrofalne w przyrodzie
KK23Z_Geo2S1_Środowiska polarne
KK23Z_Geo2S1_Techniki pozyskiwania informacji o obiekcie i modelowania 3D w geoinformacji
KK23Z_Geo2S1_Współczesne problemy hydrologiczne
KK23Z_Geo2S1_Dziedzictwo przyrodnicze
KK23Z_Geo2S1_Geografia przemysłu i komunikacji
KK23Z_Geo2S1_Geografia społeczna
semestr 2 w roku akademickim 2023/2024
KK24L_Geo2S2_Geomorfologia regionalna świata
KK24L_Geo2S2 Kartografia tematyczna i geowizualizacja
KK24L_Geo2S2_Ochrona środowiska geograficznego
KK24L_Geo2S2_Regionalne ćwiczenia terenowe – Sudety
KK24L_Geo2S2_Seminarium magisterskie 1,2 i 3
KK24L_Geo2S2_Ekologia krajobrazu
KK24L_Geo2S2_Geografia regionalna Europy
KK24L_Geo2S2_Geografia regionalna krajów pozaeuropejskich
KK24L_Geo2S2_Geografia rolnictwa
KK24L_Geo2S2_Geografia społeczno-ekonomiczna Polski
KK24L_Geo2S2_spec. NZS_Meteorologia synoptyczna
KK24L_Geo2S2_spec. NZS Metody badań w geografii fizycznej
KK24L_Geo2S2_spec. NZS Antropocen – problemy przyrodnicze i społeczne
KK24L_Geo2S2_spec. GNA_Praca nauczyciela wychowawcy w szkole
KK24L_Geo2S2_spec. GNA_Uczeń ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi (SPE)
KK24L_Geo2S2_spec. GNA Relacje człowiek – środowisko geograficzne
semestr 3 w roku akademickim 2024/2025
KK24Z_Geo2S3_Geologia regionalna Polski
KK24Z_Geo2S3_Przyrodnicze opracowania aplikacyjne
KK24Z_Geo2S3_Seminarium magisterskie 1,2 i 3
KK24Z_Geo2S3_spec. NZS Geomorfologia dynamiczna i stosowana
KK24Z_Geo2S3_spec. NZS Georóżnorodność i geoturystyka
KK24Z_Geo2S3_spec. NZS Metody ilościowe w badaniach geomorfologicznych
KK24Z_Geo2S3_spec. NZS Metody opracowań hydrologicznych
KK24Z_Geo2S3_spec. NZS Oceanografia
KK24Z_Geo2S3_spec. NZS Audyt krajobrazowy
KK24Z_Geo2S3_spec. NZS Ewolucja świata organicznego i jej przyczyny
KK24Z_Geo2S3_spec. GNA_Diagnoza edukacyjna
KK24Z_Geo2S3_spec. GNA_Dydaktyka geografii w szkole ponadpodstawowej
KK24Z_Geo2S3_spec. GNA_Koncepcje i praktyki nauczania geografii
KK24Z_Geo2S3_spec. GNA_Metodyka zajęć terenowych w kształceniu geograficznym
KK24Z_Geo2S3_spec. GNA_Morze Bałtyckie i gospodarka morska
KK24Z_Geo2S3_spec.GNA_Praktyka zawodowa z geografii w szkole ponadpodstawowej
KK24Z_Geo2S3_spec. GNA_Relacje między elementami przestrzeni geograficznej w regionie
semestr 4 w roku akademickim 2024/2025
KK25L_Geo2S4_Regionalne ćwiczenia terenowe – Wyżyna Lubelska i Bieszczady
KK25L_Geo2S4_Seminarium magisterskie 1,2 i 3
KK25L_Geo2S4_Geografia krajobrazów Polski
KK25L_Geo2S4_Metody analizy przestrzennej
KK25L_Geo2S4_kdw_Cykliczność procesów przyrodniczych
KK25L_Geo2S4_kdw_Globalne zmiany środowiska przyrodniczego
KK25L_Geo2S4_kdw_Interpretacja map geologicznych
KK25L_Geo2S4_kdw_Kartografia geośrodowiskowa
KK25L_Geo2S4_kdw_Meteorologia lotnicza i podstawy ruchu lotniczego
KK25L_Geo2S4_kdw_Metody oceny hydromorfologicznej cieków
KK25L_Geo2S4_kdw_Monitoring krajobrazu
KK25L_Geo2S4_kdw_Zmiany klimatyczne w historii Ziemi i ich następstwa
KK25L_Geo2S4_spec. NZS Hydroekologia i ochrona ekosystemów rzecznych
KK25L_Geo2S4_spec. NZS Regionalne ćwiczenia terenowe Tatry
KK25L_Geo2S4_spec. NZS Środowisko przyrodnicze Karpat
KK25L_Geo2S4_spec. NZS Zrównoważony rozwój
KK25L_Geo2S4_spec. GNA_Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w nauczaniu geografii
KK25L_Geo2S4_spec. GNA Praktyka zawodowa z geografii w szkole ponadpodstawowej
KK25L_Geo2S4_spec. GNA Problemy edukacji wielokulturowej
KK25L_Geo2S4_spec. GNA Problemy gospodarcze współczesnego świata w kształceniu geograficznym
KK25L_Geo2S4_spec. GNA Tutoring w edukacji geograficznej
KK25L_Geo2S4_spec. GNA Usługi w rozwoju społeczno – gospodarczym
Cykl 2024/2025 – 2026
semestr 1 w roku akademickim 2024/2025
KK24Z_Geo2S1_Geologia regionalna świata
KK24Z_Geo2S1_Globalne zmiany atmosfery
KK24Z_Geo2S1_Historia badań i tendencje rozwojowe nauk geograficznych
KK24Z_Geo2S1_Język angielski dla celów akademickich
KK24Z_Geo2S1_Paleogeografia czwartorzędu
KK24Z_Geo2S1_Potencjał przyrodniczy a gospodarowanie w obszarach górskich
KK24Z_Geo2S1_Procesy katastrofalne w przyrodzie
KK24Z_Geo2S1_Środowiska polarne
KK24Z_Geo2S1_Techniki pozyskiwania informacji o obiekcie i modelowania 3D w geoinformacji
KK24Z_Geo2S1_Współczesne problemy hydrologiczne
KK24Z_Geo2S1_Dziedzictwo przyrodnicze
KK24Z_Geo2S1_Geografia przemysłu i komunikacji
KK24Z_Geo2S1_Geografia społeczna
semestr 2 w roku akademickim 2024/2025
KK25L_Geo2S2_Geomorfologia regionalna świata
KK25L_Geo2S2_Globalne i europejskie procesy integracji i dezintegracji
KK25L_Geo2S2_Kartografia tematyczna i geowizualizacja
KK25L_Geo2S2_Ochrona środowiska geograficznego
KK25L_Geo2S2_Regionalne ćwiczenia terenowe – Sudety
KK25L_Geo2S2_Seminarium magisterskie 1,2 i 3
KK25L_Geo2S2_Zmiany klimatu a współczesne globalne ocieplenie_ przyczyny, rozwiązania i skutki
KK25L_Geo2S2_Ekologia krajobrazu
KK25L_Geo2S2_Geografia regionalna Europy
KK25L_Geo2S2_Geografia regionalna krajów pozaeuropejskich
KK25L_Geo2S2_Geografia rolnictwa
KK25L_Geo2S2_Geografia społeczno-ekonomiczna Polski
KK25L_Geo2S2_spec. NZS Antropocen – problemy przyrodnicze i społeczne
KK25L_Geo2S2_spec. NZS Meteorologia synoptyczna
KK25L_Geo2S2_spec. NZS Metody badań w geografii fizycznej
KK25L_Geo2S2_spec. GNA_Morze Bałtyckie i gospodarka morska
KK25L_Geo2S2_spec. GNA_Praca nauczyciela wychowawcy w szkole
KK25L_Geo2S2_spec. GNA_Relacje człowiek – środowisko geograficzne
KK25L_Geo2S2_spec. GWS_Sprawowanie władzy w Rzeczypospolitej Polskiej i na świecie
KK25L_Geo2S2_spec. GWS_Człowiek i rodzina w społeczeństwie
KK25L_Geo2S2_spec. GWS_Praca nauczyciela – wychowawcy w szkole
semestr 3 w roku akademickim 2025/2026
KK25Z_Geo2S3_Seminarium magisterskie_1_2_3
KK25Z_Geo2S3_spec. NZS Georóżnorodność i geoturystyka
KK25Z_Geo2S3_spec. NZS Metody ilościowe w badaniach geomorfologicznych
KK25Z_Geo2S3_spec. NZS Metody opracowań hydrologicznych
KK25Z_Geo2S3_spec. NZS Oceanografia
KK25Z_Geo2S3_spec. NZS Audyt krajobrazowy
KK25Z_Geo2S3_spec. NZS Ewolucja świata organicznego i jej przyczyny
KK25Z_Geo2S3_spec. NZS Geomorfologia dynamiczna i stosowana
KK25Z_Geo2S3_spec. GNA_Diagnoza edukacyjna
KK25Z_Geo2S3_spec. GNA_Dydaktyka geografii w szkole ponadpodstawowej
KK25Z_Geo2S3_spec. GNA_Komunikacja interpersonalna
KK25Z_Geo2S3_spec. GNA_Koncepcje i praktyki nauczania geografii
KK25Z_Geo2S3_spec. GNA_Metodyka zajęć terenowych w kształceniu geograficznym
KK25Z_Geo2S3_spec. GNA_Praktyka zawodowa z geografii w szkole ponadpodstawowej
KK25Z_Geo2S3_spec. GNA_Relacje między elementami przestrzeni geograficznej w regionie
KK25Z_Geo2S3_spec. GNA_Uczeń ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi (SPE)
KK25Z_Geo2S3_spec. GWS_Koncepcje i praktyki nauczania geografii
KK25Z_Geo2S3_spec. GWS_Metodyka zajęć terenowych w kształceniu geograficznym
KK25Z_Geo2S3_spec. GWS_Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w systemie oświaty
KK25Z_Geo2S3_spec. GWS_Praktyka zawodowa z geografii w szkole ponadpodstawowej
KK25Z_Geo2S3_spec. GWS_Społeczeństwo polskie w edukacji z zakresu wiedzy o społeczeństwie
KK25Z_Geo2S3_spec. GWS_Współczesne stosunki międzynarodowe i polska polityka zagraniczna
KK25Z_Geo2S3_spec. GWS_Diagnoza edukacyjna
KK25Z_Geo2S3_spec. GWS_Dydaktyka geografii w szkole ponadpodstawowej
KK25Z_Geo2S3_spec. GWS_Komunikacja interpersonalna
semestr 4 w roku akademickim 2025/2026
KK26L_Geo2S4_Seminarium magisterskie_1_2_3
KK26L_Geo2S4_kdw_Globalne zmiany środowiska przyrodniczego
KK26L_Geo2S4_kdw_Interpretacja map geologicznych
KK26L_Geo2S4_kdw_Kartografia geośrodowiskowa
KK26L_Geo2S4_kdw_Meteorologia lotnicza i podstawy ruchu lotniczego
KK26L_Geo2S4_kdw_Metody oceny hydromorfologicznej cieków
KK26L_Geo2S4_kdw_Monitoring krajobrazu
KK26L_Geo2S4_kdw_Zmiany klimatyczne w historii Ziemi i ich następstwa
KK26L_Geo2S4_spec. NZS Cykliczność procesów przyrodniczych
KK26L_Geo2S4_spec. NZS Hydroekologia i ochrona ekosystemów rzecznych
KK26L_Geo2S4_spec. NZS Regionalne ćwiczenia terenowe Tatry
KK26L_Geo2S4_spec. NZS Środowisko przyrodnicze Karpat
KK26L_Geo2S4_spec. NZS Zrównoważony rozwój
KK26L_Geo2S4_spec. GNA_Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w nauczaniu geografii
KK26L_Geo2S4_spec. GNA_Pierwsza pomoc przedmedyczna
KK26L_Geo2S4_spec. GNA_Problemy edukacji wielokulturowej
KK26L_Geo2S4_spec. GNA_Problemy gospodarcze współczesnego świata w kształceniu geograficznym
KK26L_Geo2S4_spec. GNA_Praktyka zawodowa z geografii w szkole ponadpodstawowej
KK26L_Geo2S4_spec. GNA_Tutoring w edukacji geograficznej
KK26L_Geo2S4_spec. GNA_Usługi w rozwoju społeczno-gospodarczym
KK26L_Geo2S4_spec. GWS_Problemy edukacji wielokulturowej
KK26L_Geo2S4_spec. GWS_Samorząd terytorialny
KK26L_Geo2S4_spec. GWS_Tutoring w edukacji geograficznej
KK26L_Geo2S4_spec. GWS_Usługi w rozwoju społeczno – gospodarczym
KK26L_Geo2S4_spec. GWS_Dydaktyka wiedzy o społeczeństwie w szkole podstawowej i ponadpodstawowej