Przejdź do menu Przejdź do treści

Karty kursów – Geografia II stopnia

Karty kursów prezentowane są dla poszczególnych  cyklów studiów. Cykle oznaczone są rokiem akademickim, w którym cykl się rozpoczął (pierwszy semestr) i roku kalendarzowym, w którym się kończy.

Geografia II stopnia studia stacjonarne

Cykl  2023/2024 – 2025
semestr 1 w roku akademickim 2023/2024

KK23Z_Geo2S1_Geologia regionalna świata

KK23Z_Geo2S1_Globalne zmiany atmosfery

KK23Z_Geo2S1_Historia badań i tendencje rozwojowe nauk geograficznych

KK23Z_Geo2S1_Język angielski dla celów akademickich

KK23Z_Geo2S1_Paleogeografia czwartorzędu

KK23Z_Geo2S1_Potencjał przyrodniczy a gospodarowanie w obszarach górskich

KK23Z_Geo2S1_Procesy katastrofalne w przyrodzie

KK23Z_Geo2S1_Środowiska polarne

KK23Z_Geo2S1_Techniki pozyskiwania informacji o obiekcie i modelowania 3D w geoinformacji

KK23Z_Geo2S1_Współczesne problemy hydrologiczne

KK23Z_Geo2S1_Dziedzictwo przyrodnicze

KK23Z_Geo2S1_Geografia kultur

KK23Z_Geo2S1_Geografia miast

KK23Z_Geo2S1_Geografia przemysłu i komunikacji

KK23Z_Geo2S1_Geografia społeczna

semestr 2 w roku akademickim 2023/2024

KK24L_Geo2S2_Geografia usług

KK24L_Geo2S2_Geomorfologia regionalna świata

KK24L_Geo2S2_Gospodarka wodna

KK24L_Geo2S2 Kartografia tematyczna i geowizualizacja

KK24L_Geo2S2_Ochrona środowiska geograficznego

KK24L_Geo2S2_Regionalne ćwiczenia terenowe – Sudety

KK24L_Geo2S2_Seminarium magisterskie 1,2 i 3

KK24L_Geo2S2_Ekologia krajobrazu

KK24L_Geo2S2_Geografia regionalna Europy

KK24L_Geo2S2_Geografia regionalna krajów pozaeuropejskich

KK24L_Geo2S2_Geografia rolnictwa

KK24L_Geo2S2_Geografia społeczno-ekonomiczna Polski

KK24L_Geo2S2_spec. NZS_Meteorologia synoptyczna

KK24L_Geo2S2_spec. NZS Metody badań w geografii fizycznej

KK24L_Geo2S2_spec. NZS Antropocen – problemy przyrodnicze i społeczne

KK24L_Geo2S2_spec. GNA_Praca nauczyciela wychowawcy w szkole

KK24L_Geo2S2_spec. GNA_Uczeń ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi (SPE)

KK24L_Geo2S2_spec. GNA Relacje człowiek – środowisko geograficzne

semestr 3 w roku akademickim 2024/2025

KK24Z_Geo2S3_Geologia regionalna Polski

KK24Z_Geo2S3_Przyrodnicze opracowania aplikacyjne

KK24Z_Geo2S3_Seminarium magisterskie 1,2 i 3

KK24Z_Geo2S3_Biogeografia

KK24Z_Geo2S3_Geoarcheologia

KK24Z_Geo2S3_spec. NZS Geomorfologia dynamiczna i stosowana

KK24Z_Geo2S3_spec. NZS Georóżnorodność i geoturystyka

KK24Z_Geo2S3_spec. NZS Metody ilościowe w badaniach geomorfologicznych

KK24Z_Geo2S3_spec. NZS Metody opracowań hydrologicznych

KK24Z_Geo2S3_spec. NZS Oceanografia

KK24Z_Geo2S3_spec. NZS Audyt krajobrazowy

KK24Z_Geo2S3_spec. NZS Ewolucja świata organicznego i jej przyczyny

KK24Z_Geo2S3_spec. GNA_Diagnoza edukacyjna

KK24Z_Geo2S3_spec. GNA_Dydaktyka geografii w szkole ponadpodstawowej

KK24Z_Geo2S3_spec. GNA_Koncepcje i praktyki nauczania geografii

KK24Z_Geo2S3_spec. GNA_Metodyka zajęć terenowych w kształceniu geograficznym

KK24Z_Geo2S3_spec. GNA_Morze Bałtyckie i gospodarka morska

KK24Z_Geo2S3_spec.GNA_Praktyka zawodowa z geografii w szkole ponadpodstawowej

KK24Z_Geo2S3_spec. GNA_Relacje między elementami przestrzeni geograficznej w regionie

 

semestr 4 w roku akademickim 2024/2025

KK25L_Geo2S4_Regionalne ćwiczenia terenowe – Wyżyna Lubelska i Bieszczady

KK25L_Geo2S4_Seminarium magisterskie 1,2 i 3

KK25L_Geo2S4_Geografia krajobrazów Polski

KK25L_Geo2S4_Metody analizy przestrzennej

KK25L_Geo2S4_Specjalistyczne techniki i metody pozyskiwania i opracowań danych geograficznych dla potrzeb prac naukowych

KK25L_Geo2S4_kdw_Cykliczność procesów przyrodniczych

KK25L_Geo2S4_kdw_Globalne zmiany środowiska przyrodniczego

KK25L_Geo2S4_kdw_Interpretacja map geologicznych

KK25L_Geo2S4_kdw_Kartografia geośrodowiskowa

KK25L_Geo2S4_kdw_Meteorologia lotnicza i podstawy ruchu lotniczego

KK25L_Geo2S4_kdw_Metody oceny hydromorfologicznej cieków

KK25L_Geo2S4_kdw_Monitoring krajobrazu

KK25L_Geo2S4_kdw_Zmiany klimatyczne w historii Ziemi i ich następstwa

KK25L_Geo2S4_spec. NZS Hydroekologia i ochrona ekosystemów rzecznych

KK25L_Geo2S4_spec. NZS Regionalne ćwiczenia terenowe Tatry

KK25L_Geo2S4_spec. NZS Środowisko przyrodnicze Karpat

KK25L_Geo2S4_spec. NZS Zrównoważony rozwój

KK25L_Geo2S4_spec. GNA_Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w nauczaniu geografii

KK25L_Geo2S4_spec. GNA Praktyka zawodowa z geografii w szkole ponadpodstawowej

KK25L_Geo2S4_spec. GNA Problemy edukacji wielokulturowej

KK25L_Geo2S4_spec. GNA Problemy gospodarcze współczesnego świata w kształceniu geograficznym

KK25L_Geo2S4_spec. GNA Tutoring w edukacji geograficznej

KK25L_Geo2S4_spec. GNA Usługi w rozwoju społeczno – gospodarczym

Cykl 2024/2025 – 2026
semestr 1 w roku akademickim 2024/2025

KK24Z_Geo2S1_Geologia regionalna świata

KK24Z_Geo2S1_Globalne zmiany atmosfery

KK24Z_Geo2S1_Historia badań i tendencje rozwojowe nauk geograficznych

KK24Z_Geo2S1_Język angielski dla celów akademickich

KK24Z_Geo2S1_Paleogeografia czwartorzędu

KK24Z_Geo2S1_Potencjał przyrodniczy a gospodarowanie w obszarach górskich

KK24Z_Geo2S1_Procesy katastrofalne w przyrodzie

KK24Z_Geo2S1_Środowiska polarne

KK24Z_Geo2S1_Techniki pozyskiwania informacji o obiekcie i modelowania 3D w geoinformacji

KK24Z_Geo2S1_Współczesne problemy hydrologiczne

KK24Z_Geo2S1_Dziedzictwo przyrodnicze

KK24Z_Geo2S1_Geografia kultur

KK24Z_Geo2S1_Geografia miast

KK24Z_Geo2S1_Geografia przemysłu i komunikacji

KK24Z_Geo2S1_Geografia społeczna

semestr 2 w roku akademickim 2024/2025

KK25L_Geo2S2_Geografia usług

KK25L_Geo2S2_Geomorfologia regionalna świata

KK25L_Geo2S2_Globalne i europejskie procesy integracji i dezintegracji

KK25L_Geo2S2_Gospodarka wodna

KK25L_Geo2S2_Kartografia tematyczna i geowizualizacja

KK25L_Geo2S2_Ochrona środowiska geograficznego

KK25L_Geo2S2_Regionalne ćwiczenia terenowe – Sudety

KK25L_Geo2S2_Seminarium magisterskie 1,2 i 3

KK25L_Geo2S2_Zmiany klimatu a współczesne globalne ocieplenie_ przyczyny, rozwiązania i skutki

KK25L_Geo2S2_Ekologia krajobrazu

KK25L_Geo2S2_Geografia regionalna Europy

KK25L_Geo2S2_Geografia regionalna krajów pozaeuropejskich

KK25L_Geo2S2_Geografia rolnictwa

KK25L_Geo2S2_Geografia społeczno-ekonomiczna Polski

KK25L_Geo2S2_spec. NZS Antropocen – problemy przyrodnicze i społeczne

KK25L_Geo2S2_spec. NZS Meteorologia synoptyczna

KK25L_Geo2S2_spec. NZS Metody badań w geografii fizycznej

KK25L_Geo2S2_spec. GNA_Morze Bałtyckie i gospodarka morska

KK25L_Geo2S2_spec. GNA_Praca nauczyciela wychowawcy w szkole

KK25L_Geo2S2_spec. GNA_Relacje człowiek – środowisko geograficzne

KK25L_Geo2S2_spec. GWS_Sprawowanie władzy w Rzeczypospolitej Polskiej i na świecie

KK25L_Geo2S2_spec. GWS_System prawa w Rzeczypospolitej Polskiej dla nauczycieli wiedzy o społeczeństwie

KK25L_Geo2S2_spec. GWS_Człowiek i rodzina w społeczeństwie

KK25L_Geo2S2_spec. GWS_Praca nauczyciela – wychowawcy w szkole

 

semestr 3 w roku akademickim 2025/2026

KK25Z_Geo2S3_Seminarium magisterskie_1_2_3

KK25Z_Geo2S3_spec. NZS Georóżnorodność i geoturystyka

KK25Z_Geo2S3_spec. NZS Metody ilościowe w badaniach geomorfologicznych

KK25Z_Geo2S3_spec. NZS Metody opracowań hydrologicznych

KK25Z_Geo2S3_spec. NZS Oceanografia

KK25Z_Geo2S3_spec. NZS Audyt krajobrazowy

KK25Z_Geo2S3_spec. NZS Ewolucja świata organicznego i jej przyczyny

KK25Z_Geo2S3_spec. NZS Geomorfologia dynamiczna i stosowana

KK25Z_Geo2S3_spec. GNA_Diagnoza edukacyjna

KK25Z_Geo2S3_spec. GNA_Dydaktyka geografii w szkole ponadpodstawowej

KK25Z_Geo2S3_spec. GNA_Komunikacja interpersonalna

KK25Z_Geo2S3_spec. GNA_Koncepcje i praktyki nauczania geografii

KK25Z_Geo2S3_spec. GNA_Metodyka zajęć terenowych w kształceniu geograficznym

KK25Z_Geo2S3_spec. GNA_Praktyka zawodowa z geografii w szkole ponadpodstawowej

KK25Z_Geo2S3_spec. GNA_Relacje między elementami przestrzeni geograficznej w regionie

KK25Z_Geo2S3_spec. GNA_Uczeń ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi (SPE)

KK25Z_Geo2S3_spec. GWS_Koncepcje i praktyki nauczania geografii

KK25Z_Geo2S3_spec. GWS_Metodyka zajęć terenowych w kształceniu geograficznym

KK25Z_Geo2S3_spec. GWS_Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w systemie oświaty

KK25Z_Geo2S3_spec. GWS_Praktyka zawodowa z geografii w szkole ponadpodstawowej

KK25Z_Geo2S3_spec. GWS_Społeczeństwo polskie w edukacji z zakresu wiedzy o społeczeństwie

KK25Z_Geo2S3_spec. GWS_Współczesne stosunki międzynarodowe i polska polityka zagraniczna

KK25Z_Geo2S3_spec. GWS_Diagnoza edukacyjna

KK25Z_Geo2S3_spec. GWS_Dydaktyka geografii w szkole ponadpodstawowej

KK25Z_Geo2S3_spec. GWS_Komunikacja interpersonalna

 

semestr 4 w roku akademickim 2025/2026

KK26L_Geo2S4_Seminarium magisterskie_1_2_3

KK26L_Geo2S4_kdw_Globalne zmiany środowiska przyrodniczego

KK26L_Geo2S4_kdw_Interpretacja map geologicznych

KK26L_Geo2S4_kdw_Kartografia geośrodowiskowa

KK26L_Geo2S4_kdw_Meteorologia lotnicza i podstawy ruchu lotniczego

KK26L_Geo2S4_kdw_Metody oceny hydromorfologicznej cieków 

KK26L_Geo2S4_kdw_Monitoring krajobrazu

KK26L_Geo2S4_kdw_Zmiany klimatyczne w historii Ziemi i ich następstwa

KK26L_Geo2S4_spec. NZS Cykliczność procesów przyrodniczych

KK26L_Geo2S4_spec. NZS Hydroekologia i ochrona ekosystemów rzecznych

KK26L_Geo2S4_spec. NZS Regionalne ćwiczenia terenowe Tatry

KK26L_Geo2S4_spec. NZS Środowisko przyrodnicze Karpat

KK26L_Geo2S4_spec. NZS Zrównoważony rozwój

KK26L_Geo2S4_spec. GNA_Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w nauczaniu geografii

KK26L_Geo2S4_spec. GNA_Pierwsza pomoc przedmedyczna

KK26L_Geo2S4_spec. GNA_Problemy edukacji wielokulturowej

KK26L_Geo2S4_spec. GNA_Problemy gospodarcze współczesnego świata w kształceniu geograficznym

KK26L_Geo2S4_spec. GNA_Praktyka zawodowa z geografii w szkole ponadpodstawowej

KK26L_Geo2S4_spec. GNA_Tutoring w edukacji geograficznej

KK26L_Geo2S4_spec. GNA_Usługi w rozwoju społeczno-gospodarczym

KK26L_Geo2S4_spec. GWS_Problemy edukacji wielokulturowej

KK26L_Geo2S4_spec. GWS_Samorząd terytorialny

KK26L_Geo2S4_spec. GWS_Tutoring w edukacji geograficznej

KK26L_Geo2S4_spec. GWS_Usługi w rozwoju społeczno – gospodarczym

KK26L_Geo2S4_spec. GWS_Dydaktyka wiedzy o społeczeństwie w szkole podstawowej i ponadpodstawowej

KK26L_Geo2S4_spec. GWS_Pierwsza pomoc przedmedyczna

KK26L_Geo2S4_spec. GWS_Praktyka zawodowa z wiedzy o społeczeństwie w szkole podstawowej i ponadpodstawowej