Przejdź do menu
Przejdź do treści
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej
w Krakowie
en
pl
Szukaj
Instytut Biologii i Nauk o Ziemi
Instytut
O Instytucie
Dyrekcja i administracja
Jakość Kształcenia
Pracownicy Instytutu
Rada Instytutu
Zespoły Administracyjne
Rady Jakości Kształcenia
Zespół ds. planów i programów studiów – kierunek Biologia
Biblioteka Geograficzno-Biologiczna
Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych
Historia Instytutu
Raport samooceny Biologia 2022
Aktualności
Struktura
Katedra Biochemii i Biofizyki
Katedra Botaniki
Katedra Ekologii i Geoinformacji
Katedra Fizjologii Roślin
Instrukcje do ćwiczeń z fizjologii roślin
Katedra Fizjologii Zwierząt
Katedra Genetyki
Katedra Geografii Fizycznej
Katedra Geologii i Paleontologii
Katedra Zoologii
Nauka/Badania
Seminarium naukowe
Seminaria naukowe 2022/2023
Seminarium naukowe 17 maja 2023 r.
Seminarium naukowe 19 kwietnia 2023 r.
Seminarium naukowe 29 marca 2023 r.
Seminarium naukowe 22 marca 2023 r.
Seminarium naukowe 15 lutego 2023 r.
Seminarium naukowe 18 stycznia 2023 r.
Seminarium naukowe 21 grudnia 2022 r.
Seminarium naukowe 19 października 2022 r.
Seminaria naukowe 2021/2022
Seminarium naukowe 18 maja 2022r.
Seminarium naukowe 20 kwietnia 2022
Seminarium naukowe 16 marca 2022
Seminarium naukowe 16.02.2022
Seminarium naukowe 19.01.2022
Seminarium naukowe 15.12.2021
Seminarium naukowe 17.11.2021
Seminarium naukowe 20.10.2021
Seminaria naukowe 2020/2021
Seminarium naukowe 19.05.2021r.
Seminarium naukowe 21.04.2021
Seminarium naukowe 17.03.2021
Seminarium naukowe 17.02.2021
Seminarium naukowe 20.01.2021
Seminarium naukowe – 16.12.2020
Seminarium naukowe – 18.11.2020
Seminarium naukowe – 21.10.2020
Zespoły badawcze
Publikacje pracowników
Bibliografia publikacji pracowników
Prace monograficzne
Czasopismo AUPC Studia Naturae
Konferencje naukowe
XXII międzynarodowa konferencja Risk Factors of Food Chain.
Edukacja kreatywna – gry, media społecznościowe i nowe technologie jako narzędzia do wykorzystania w edukacji przyrodniczej
Uniwersytecki Inkubator Przyrodniczy
58 ZJAZD POLSKIEGO TOWARZYSTWA BOTANICZNEGO „Botanika – bez granic ” Kraków, 2019
„Plant Functioning Under Environmental Stress” 2018
Współpraca Pracowników Instytutu Biologii
Granty badawcze
Rekrutacja
Biologia
I stopnia (licencjat)
II stopnia (magisterskie)
Bioinformatyka
Psychologia i biologia zwierząt
Geografia I stopnia (licencjat)
Geografia II stopnia (magisterskie)
Ekoturystyka I stopnia (licencjat, nowość)
Nauczyciel biologii i geografii S
Biologia molekularna z elementami biotechnologii
Biologia w terenie
Gimnastyka korekcyjna wczesnej edukacji z promocją zdrowia dla nauczycieli
Nauczanie biologii w szkole podstawowej
Studia doktoranckie III stopnia
Studia
Opiekunowie roczników 2023/2024
Studia stacjonarne
Nauczyciel biologii i geografii S
Plany i programy studiów S
Biologia
Studia I stopnia (licencjat)
Plany studiów
Programy studiów
Karty kursów
Karty kursów biologia Ist rocznik 2023/2024 (-2026)
Karty kursów biologia Ist rocznik 2022/2023 (-2025)
Karty kursów biologia I st. rocznik 2021/2022 (-2024)
Karty kursów – rok akademicki 2020/2021
Karty kursów – rok akademicki 2019/2020
Karty kursów – rok akademicki 2018/2019
Studia II stopnia (magisterskie)
Plany studiów
Programy studiów – Biologia II stopnia stacjonarne
Karty kursów
KARTY KURSÓW – BIOLOGIA II STOPNIA
Karty kursów – Biologia II stopień – 2022/2023
Karty kursów – Biologia II stopień – rok akademicki 2021/2022
Karty kursów – Biologia II stopień – rok akademicki 2020/2021
Karty kursów – Biologia II stopień – rok akademicki 2019/2020
Bioinformatyka
Plany studiów
Programy studiów
Karty kursów
KK: bioinformatyka, rok akademicki 2023/2024 (-2027)
KK: bioinformatyka, rok akademicki 2022/2023 (-2026)
Karty kursów: bioinformatyka, rok akademicki 2021/2022 (-2025)
Karty kursów: bioinformatyka, rok akademicki 2020/2021 (-2024)
GEOGRAFIA S
Geografia I stopnia S
Plany i programy studiów I st
Karty Kursów I stopnia
Geografia II stopnia S
Plany i programy studiów II st
Karty Kursów II stopnia
Ochrona środowiska
Plany studiów
Programy studiów
Karty kursów Ochrona środowiska I stopień
Karty kursów rok akademicki 2020/2021 (-2024)
Psychologia i biologia zwierząt
Plany studiów stacjonarnych
Programy studiów stacjonarnych
Karty kursów
Karty kursów PiBZ (s) rocznik 2023-2024 (-2028)
Karty kursów PiBZ (s) rocznik 2022-2023 (-2027)
Karty kursów PiBZ (s) rocznik 2021-2022 (-2026)
Ekoturystyka S
Plany i programy studiów S
Karty kursów
Studia niestacjonarne
terminy zjazdów – studia niestacjonarne 2023/2024
Biologia
Studia I stopnia
Plany studiów
Programy studiów – studia niestacjonarne I stopnia
Karty kursów
Studia II stopnia
Plany studiów
Programy studiów: Biologia II stopnia, niestacjonarne
Karty kursów SUM NS
GEOGRAFIA NS
Plany i programy studiów I st
Plany i programy studiów II st
Bioinformatyka
Plany studiów NS
Programy studiów NS
Psychologia i biologia zwierząt
Plany studiów niestacjonarnych
Programy studiów niestacjonarnych
Karty kursów
karty kursów PiBZw 2023-24 (-2028) ns
karty kursów PiBZw 2022-23 (-2027) ns
Karty kursów PiBZw 2021-22 (-2026) ns
Nauczyciel biologii i geografii NS
Plany i programy studiów NS
Ekoturystyka NS
Plany i programy studiów NS
Studia doktoranckie
Doktoranci
Samorząd doktorantów
Rozprawy doktorskie – przewody otwarte
Rozprawy doktorskie – przewody zakończone
Platforma E-Learningowa uniwersytetu Pedagogicznego
Wirtualna Uczelnia
Zarządzenia i decyzje Dyrektora Instytutu Biologii i Nauk o Ziemi
Praktyki pedagogiczne i zawodowe
Student
Organizacja roku akademickiego
Dyżury pracowników
Programy wymiany
Program Erasmus +
MOST
Koło Naukowe Przyrodników UP „BIOSFERA”
STUDENCKIE KOŁO NAUKOWE GEOGRAFÓW
Starostowie w roku akademickim 2023/2024
Dokumenty
Prace dyplomowe
Program Statistica
Przydatne linki
Zarządzenia i decyzje Dyrektora Instytutu Biologii i Nauk o Ziemi
Pracownik
Pracownicy
Dokumenty do pobrania
Intranet
Przydatne linki
Kontakt
terminy zjazdów – studia niestacjonarne 2023/2024
2022-09-15
Terminy zjazdów 2023-2024
Struktura
Lista pracowników
Studia
Organizacja roku akademickiego
Kierunki studiów
Wirtualna Uczelnia